Z których mediów społecznościowych korzystać, by skutecznie docierać do pracowników i związkowców? Jak tworzyć komunikaty i filmy umieszczane w social mediach? – na takie pytania szukali odpowiedzi uczestnicy związkowego szkolenia, które odbyło w dniach 11 i 12 czerwca w Zakopanem. Warsztaty zostały sfinansowane ze środków unijnych.
W szkoleniu wzięło udział ponad 20 osób zrzeszonych w strukturach handlowej i bankowej „Solidarności”. Zajęcia prowadzili specjaliści z zakresu mediów społecznościowych. – Tego typu warsztaty są dzisiaj bardzo potrzebne. Social media dają ogromne możliwości, ale trzeba wiedzieć, jak je wykorzystywać, czy to w kontaktach z innymi związkowcami w firmie, czy do tworzenia nowych organizacji – mówi Alfred Bujara, przewodniczący Krajowego Sekretariatu Banków, Handlu i Ubezpieczeń NSZZ „Solidarność”. – Ta tematyka będzie jeszcze zgłębiana. Zaplanowane zostały dwa kolejne szkolenia, które odbędą się on-line – dodaje przewodniczący.
Warsztaty pt. Zwiększenie kompetencji cyfrowych działaczek i działaczy związkowych niezbędnych do skutecznego funkcjonowania związku zawodowego zorganizowane zostały w ramach projektu realizowanego wspólnie przez UNI Europa i Centrum Organizowania Związków Zawodowych (COZZ).
ar